czwartek, 9 czerwca 2011

warsztaty Creative Grunge

Dawno mnie nie było, czasu brak, ale sobotnich warsztatów prowadzonych przez Finn nie sposób odkładać.

Była to niezapomniana sobota.
Udział w dwóch warsztatach, poznanie Finn oraz dotąd tylko wirtualnie znajomych dziewczyn, rozmowy, oglądanie i macanie scrapkowych cudowności, praca twórcza pod okiem Mistrzyni, słowem, niesamowite spotkanie we wspaniałej atmosferze, której nie zepsuł nawet ogromny upał :)

Poniżej wykonana przeze mnie praca na blejtramie. Zdjęcie wykonane w niestety niezbyt ciekawym oświetleniu.








Jeszcze raz dziękuję Finn.
 

6 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

widziałam i wiem, że jest fantastyczna:D!

coco.nut pisze...

powiem może delikatnie tak - na szczęście widziałam na żywo i wiem, że twoja praca jest przecudna!!! ;)

Boei pisze...

Cudna praca, niesamowite klimaty!!:)
A tak a'propos zdjęcia na moim blogu- wszystkie byłyśmy przejęte i zaaferowane;)
A Twoja mina, Gaju, jest fajna:) Ściskam serdecznie:*

Kasia pisze...

Oj, tak praca jest cudna, też sobie podotykałam :)

gooseberry pisze...

muszę koniecznie zobaczyć na żywo! zapowiada się pięknie...

sabi-chic pisze...

Świetne połączenie śmieciowania z kwiatową elegancją super kolory i mój ulubiony detal który widziałam w realu na pracy to kolorowanie zdjęcia zaróżowione policzki super:)